Nawigacja

>> STRONA GŁÓWNA
>> KONTAKT
>> O FIRMIE
>> PRODUKTY
>> PLIKI DO POBRANIA
>> LINKI
>> SZKOLENIA


"Pakiet dla Administracji"
oprogramowanie dla administracji samorządowej

W skrócie o firmie

Firma Usługi Informatyczne INFO działa na rynku od 1999 roku i zajmuje się kompleksową obsługą podmiotów budżetowych na terenie Podkarpacia. Firma świadczy swoje usługi na rzecz ponad 53 stałych odbiorców. Są wśród nich: urzędy gmin i miast, ośrodki pomocy społecznej, zakłady gospodarki komunalnej oraz niepubliczny zakład opieki zdrowotnej. Firma prowadzi zdalną pomoc przez Internet za pomocą aplikacji TeamViwer.

BO Admin – Administrator bazy osobowej

Najnowsza funkcja programu pozwala na łączenie danych podatników, których dane zapisane są w kilku pozycjach (rekordach).

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, systemy przetwarzające te dane obwiązane są do posiadania specjalnej funkcjonalności. W związku z tym specjalny program BOAdmin pozwala na kontrolę dostępu do bazy danych osobowych, wykonywanego z poziomu poszczególnych aplikacji. Dostęp użytkownika (operatora) do danych osobowych od strony programów może być kontrolowany na dwóch poziomach. W obu poziomach warunkiem koniecznym jest posiadanie, nadanych przez administratora, uprawnień do przetwarzania danych osobowych. Dostępne są następujące rodzaje uprawnień:

  • wgląd do danych osobowych

  • dodawanie nowych danych osobowych,

  • modyfikowanie istniejących danych osobnych,

  • usuwanie danych osobowych,

  • administrator danych osobowych.

W przypadku pierwszego poziomu posiadanie odpowiednich uprawnień jest także warunkiem wystarczającym do korzystania z Bazy Osobowej.

Drugi poziom kontroli wprowadza upoważnienia do przetwarzania danych osobowych. Nadawane są one użytkownikowi przez administratora na czas określony. Na drugim poziomie dostęp do danych osobowych jest możliwy tylko z ważnym upoważnieniem. Dzięki posiadaniu przez użytkownika takiego upoważnienia nie staje się on tzw. odbiorcą danych (zgodnie z art. 7 pkt 6 Ustawy).

Podstawowe funkcje systemu:

  1. Edycja danych osobowych

  2. Udostępnianie danych osobowych (wydruk i rejestrowanie udostępnienia danych)

  3. Nadawanie operatorom upoważnień do przetwarzania danych osobowych

  4. Określanie form prawnych dla osób prawnych

  5. Specjalne funkcje do porządkowania danych osobowych (nazw miejscowości, ulic)

  6. Tworzenie raportu dla Krajowej Ewidencji Podatników

  7. Wczytywanie danych z Krajowej Ewidencji Podatników
  8. Ustawianie parametrów dostępu do bazy osobowej
  9. Ustawianie parametrów wprowadzania danych do bazy osobowej

Wszystkie sugestie i komentarze proszę wysyłać do Webmaster: Adam Antosz   
Data ostatniej aktualizacji 07 sierpnia 2019 r.